Det går bra

Äntligen är den här dagen över. Kan ju inte säga att det gick strålande med något av det, men äsch det är ju över : P
Efter skolan var jag på stan med mamma, hon shoppade en silverlänk från Thomas Sabo och en supernajs (ordval??) väska från Oilily medans jag avundsjukt tittade på. Sedan blev det fika på Bakgården. Efter det var det min tur att shoppa, fick ett par underbara Tommy Hilfiger skor och en blommig top. =)
Nu sitter jag hemma och läsar dagens mejl i inkorgen och lyssnar på Robbie Williams. sen blir det..... just det, plugg.
Ska egentligen till Högskolan imorgon förmiddag, men funderar på att ta lite sovmorgon till kl 14 istället.
Because I'm worth it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0