Busy day

Idag har jag haft en hektisk dag.. (Förrutom att jag tog sovmorgon till klockan 12. :P) 
Men efter det har jag panikläst ut Frankenstein på Engelska, haft engelska lektion och förberett "my oral" (haha, still funny), körde till MAX och mötte upp tjejerna som jag inte träffat sen jag jobbade sist för över 2 månader sen, vi gick på ett personalmöte, föreläsning med någon Sälj-kille från Örebro, gick tidigare från mötet, åkte till ICA och köpte tulpaner, åkte hem till Linnea för att fira hennes födelsedag. Det var massor av folk, träffade bla. Anna, Jesper, Malin och Louise (läääängesen). Efter lite tårt-ätande och massa härliga skratt åkte jag hem. Skrev min svenska artikel om det Holländska kronprinsparet. Skrev två långa svars-mejl (på engelska - det tar lite tid då) och nu orkar jag inte mera.
Får göra klart allt de andra imorgon istället.
Har nog aldrig varit så stressad som jag har varit de senaste veckorna, och det tar ju aldrig slut heller. Stress tär verkligen på en!

Imorgon kväll ska jag bara lägga mig i min säng, kolla på SATC-filmen och ta - det - lugnt! Äta lite godis och halvsova... Jag längtar.. Så trött... Nu blir det sängen.

I lördags

Kommentarer
Postat av: André

Om du har lust får du mer än gärna mejla över den där artikeln om det Holländska kronprinsparet. Låter ruskigt intressant!

2009-03-06 @ 01:04:48
URL: http://avh88.wordpress.com
Postat av: fridaerlandsson

hahaha julia då, "my oral" är typisk julia humor;-)

2009-03-22 @ 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0