Trollhättan

Hej bloggen.
Kl 10 imorse hämtade jag upp min gamle bror i Villastan för vi skulle åka till Trollhättan och hälsa på mormor & morfar. Mycket trevligt, dom är så underbara mina "morföräldrar". Så olika alla andra pensionärer på något sätt.. hehe. =)
Stannade ungefär hela dagen innan vi körde hemmåt igen. Tog vägen över Göteborg hem, med en sovande Ludvig i framsätet, men jag hittade minsann både in och ut ur Götet. Som väl är. Sedan hem till regniga, slaskiga, förtjusande (noot) Borås. (I trollhättan sken solen hela dagen). Släppte av Ludde hos sig och nu är jag hemma.

På vägen hem fick jag en "uppenbarelse". Fattade ett beslut. Får se om jag kan hålla det, jag kommer att sättas på prov redan nästa helg i sådana fall. Men jag tror verkligen att det är något bra. Fantastiskt vad bilkörande kan vara kreativt och givande..

Det blir lite plugg ikväll men rätt lugnt. Ska nog kolla på Beck tror jag. Ska ta mig lite tid att kolla på olika utbildningar också, dt börjar även bli dags för mig att bo i en studentkorridor och äta nudlar så småningom.... Jag hatar nudlar! och korridorer...

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0