Time goes by

Idag har jag inte vart i skolan. Varför? För att jag inte hinner. Jag hinner inte ens gå till skolan bara för att jag har så jäkla mycket skolarbete att göra! Sen så var jag oförmögen att ta mig upp ur sängen när alamret ringde 07:00 också...
Har iallafall tagit en 2 timmar lång promenad i snön och snöfallet för att få lite luft och rensa huvudet. Har ju inte blivit så mycket fysisk aktivitet sen jag tog körkort :P Gick iallafall till stan och aktiverade mitt nya VISA-kort och hämtade ut mitt körkort!

På väg hem så halkade jag på en parkering och ramlade. Mina uggs är så jäkla hala så det är helt sanslöst. Tror inte att någon såg iallafall.. haha. Gick skamset snabbt därifrån och hinner en bra bit innan jag känner efter i jackfickan och märker att min mobil är borta! *panik* Får gå hela vägen tillbaka dit jag ramlade och där ligger den i snön och fryser lilla mobilen. Jag plocker upp den och börjar gå igen bara för att ramla igen på exakt samma ställe! Så halt var det.

Nu är iallafall både jag och mobilen hemma och jag ska hålla mig inne resten av dagen. Har så mycket att plugga ikväll och jag känner paniken komma smygande nu... Stress! Snart är det helg iallafall. På Lördag blir det melodifestivals-tittande hemma hos Annas Jesper och på Söndag ska jag och Ludvig till Trollhättan och hälsa på mormor och morfar.


Mina nya h&m sneakers, hala eller inte.. Dom går ju inte att använda när det är snöstorm ute. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0