Namnsdag, skolstart & uppkörning

Då var skolan igång igen, dödens vecka ligger framför våra fötter... :S Men men, helt okej skoldag ändå. Kul å träffa "folket" och höra om deras lov. Fidde hade ju både blivit misshandlad och vart med på bild i Alex Schulmans blogg. HALLÅÅ hur stort är inte det?!?! haha. Gå in och kolla själva. Några andra hade åkt skidor och några andra hade jobbat.
Efter skolan gick jag en sväng på stan med Anna, hämtade min Thomas Sabo ring från Ideguld och köpte ett par marinblå sneakers på h&m. Sen var det dags för uppkörning.
Känslan av att klara det och att få körkort var helt obeskrivligt underbar! Vilken lättnad, äntligen!
Sen blev det tårta (för det är ju faktiskt min namnsdag) och lite sådär.
Nu måste jag ta itu med ett religonsarbete som ska in, imorgon! :S usch och fy och blä.. jaja.

Julia


Min favorit tårta med chokladmousse, yummy.


Mina fina rosor från alla hjärtans dag. I love them.


Alice var glad för min skull ;-)


Nu: plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0