Mitt i veckan

En Onsdag som alla andra. Skolan gick segt idag, det bara ramlar in nya läxor, uppgifter och prov hela tiden. Blir trött bara jag tänker på det. Man har ju hört att sista terminen innan studenten ska vara jätte lugnt och soft, eller hur? Well, så är det inte iallafall.
Efter skolan skjutsade jag hem K-J som jag lovat innan jag återvände in mot stan. Fortfarande lika härligt, obeskrivligt med körkort. =) Nu blir det en massa plugg. Har Engelska läxa tills imorgon, Samhällsinlämning på många sidor och ett stort Naturkunskap B prov på Fredag. Hur jag ligger till? Har inte börjat med något ut av det! Skandal. När ska jag lära mig att planera eller iallafall att ta tag i saker när det behövs. Jag hatar att panikplugga och ändå blir det alltid så. Nåväl, deadline för samhälls inlämningen är 23:59 på Fredag. Så i värsta fall får jag väl offra min fredagskväll.

Nu ska jag iallafall göra ett försök till att komma igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0