Göteborg

Dagen har tillbringats med mamma i Göteborg. Det blev lite shopping och en lunch på Hard Rock Café, dom har den godaste ceasar salladen någonsin enligt mig!
Letade lite efter en klänning till studenten, men det finns ju inga vita som är fina över huvudtaget. Letade igenom varenda affär på hela NK och hittade max 3-4 vita klänningar, och ingen av dom var fina. Hittade iallafall en superfin trench coat på H&M, en tröja från Tommy Hilfiger på NK & en brun omlott tröja i något ull-aktigt material från Karin Andersson (flashigt namn på ett klädmärke va??).  Förövrigt så fanns det sjukt mycket fina klänningar som INTE var vita! Känns så tråkigt att man måste ha vit klänning alltså.. Men ändå, ska det vara det så ska det väll det.
När vi åkte hem var jag helt övertygad om att jag glömt mitt visa-kort i betalningsautomaten i P-huset, så jag ringde och spärrade det. För att hitta det på golvet i bilen en halvtimma senare! SUCK! Men men, får skaffa mig ett nytt. Kanske sånt med en egen bild på den här gången...

Ikväll ska jag till min älskling.♥ Måste ju träffas så mycket som möjligt nu eftersom att han flyttar utomlands snart!!

/ J

Vi brukar alltid ha tulpaner hemma såhär års!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0