Finally

Hej Hopp


Var i skolan imorse, det var galet lite folk måste jag säga. Gissa varför? - Projektarbetes Deadline imorgon.
Så även jag gick hem efter mattelektionen för att få klart det. Och jag skrev, skrev och skrev och efter en massa justeringar så känner jag mig nu äntligen nöjd med det. Ska bli skönt att lämna in det imorgon för att få det ur världen liksom.
Efter allt mitt skrivande tillbringade jag en timma på gymmet, och jag som verkligen hatar att "ta i" kämpade på riktigt bra idag. Har ju trotts allt inte vart där på ett par dagar.

ciao

Kommentarer
Postat av: fridaerlandsson

Finaly you're back!

2009-02-05 @ 20:45:30
Postat av: Anonym

Finaly you're back!

2009-02-05 @ 20:47:12
Postat av: Anonym

du är min lille gullunge du ;)

2009-02-05 @ 21:07:36
Postat av: Poffie

Så söt, så snäll, så vacker! I love you!

2009-02-05 @ 23:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0