Don't tell me you're sorry 'cause you're not

Idag är det semledagen. Givetvis har jag ätit en semla ikväll. Jag är nog den enda som lyckats missa fram tills typ nu ikväll att Victoria och Daniel har förlovat sig. Jaha, kul för dom det var på tiden. Vårat kungahus är ju så jäkla tråkigt om man jämför med Danmark och Norge. Inga skandaler what so ever.

Nu har ja återigen stämt in i alla andras student-panik. VAD FAN SKA VI GÖRA EFTER STUDENTEN?? Vi 90:or är ju så lyckligt lottade eftersom vi tar studenten i den högsta arbetslösheten ever typ. Rätt ut i arbetslöshetens underbara värld.. Nåja, något ska man väll kunna hitta på. Här är några alternativ:


Pluggar, bor i en korridor, äter nudlar, är aktiv i kåren och tror att jag är typ... coolast i världen!


Är en backpacker i något varmt land, duschar inte på flera veckor, träffar intressanta öppna personer och upptäcker världen.. (nåväl, thailands turisttätaste stränder iallafall)


Kommit in på min drömutbildning till Flygledare och pluggar i Köpenhamn


Blivit emo, lyssnar på emo,hatar livet och missbrukar kajal


Rensar fisk i Norge, tjänar massa pengar och har... jätte trevligt


Säljer hamburgare på Max och avancerar till att jobba i Köket
 


Tog aldrig studenten, får gå om sista året.



K
änns verkligen kul att det ser så ljust ut för mig. Tänk vad kul. Jippi.
*ironi*

Jaja, något ska det nog bli av mig tillslut iallafall. Har iallafall lärt mig att planera efter mig själv endast.



Kommentarer
Postat av: André

Svär trohet till Gud, flyttar in på kloster tillsammans med Helige Franciskus systraskap, lever på rotfrukter och ägnar inte en tanke åt vad som ska ske i framtiden. Hur låter det?

2009-02-24 @ 22:42:27
URL: http://andre88.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0