Be mine

Fick inte gjort så mycket plugg som jag hoppas på :S Börjar må lite dåligt över det här nu.. hehe. Jaja.

Köpte ett koppel till kaninen idag, sånt där med sele. Tyvärr var han för tjock för kopplet :D Så Svante får vänta med motion till han flyttar ut i trädgården i vår. Nu är han både döv, halvblind, agressiv och  ö v e r v i k t i g.
Träningen gick strålande, var helt själv på gymmet ett tag till och med. Sexpacket börjar ta sig nu, höhö.
Nu ska jag snart äta middag, skaldjur & sånt där. Sen ska jag gå hem till älsklingen å kolla melodifestivalen. Det blir mysigt.

Ha en fin lördagskväll & tänk på vad ni äter & dricker ;-) .

Min lilla semla Selma ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0