a "sucky" day

Idag är det inte min dag, alls=( Jag kuggade min uppkörning i en situation med trafikljus ur funktion där han tyckte att jag hade för bråttom FAST än jag stod och väntade och tillslut hittade en lucka. Hur mycket otur får man ha egentligen? Varför just idag? Tydligen var resten av körningen jätte bra, men vad hjälper det?
Klarade teorin i alla fall, väldigt skönt att ha den skiten överstökat.

Min mamma tycker i alla fall väldigt synd om mig för hon klarar inte av att se människor ledsna. Och tro mig, ledsen är jag! Och när jag till och med tackar nej till tröstande godis så vet hon inte vad hon ska göra och då föreslår hon allt från dagsutflykter i Göteborg till shoppingturer inne på Jolina. 

Fast jag hade ju hellre haft mitt körkort, mycket hellre.

Nu kanske ni tycker att jag är stark som skriver om det här i min blogg, men sååå många läsare har jag faktiskt inte. Hehe. Och ibland måste man få misslyckas också. tror jag.

Ps, Jag har mensvärk också kan det bli värre? Ds,


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ursch vad tråååkigt =/ Vilket satans otur att stoppljuset skulle vara ur funktion just i dag. Blä för sådana dagar.. Tycker du ska lyssna på



Taylor Swift - White Horse

Framing Hanley- Alone in this bed

When it was me and you



fina lagom deppiga låtar, Kram M



2009-02-10 @ 13:18:35
URL: http://mathildaharneborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0